понеділок, 3 лютого 2014 р.

що рятує від божевільні

Коли я опинилася далеко від дому, без близьких, без знайомого оточення, я зрозуміла, чому домашні коти божеволіють, вибігши на вулицю вперше за все життя.
Єдине, що мене врятувало - музика.
Я слухала Maria Mena - Habits.
"...meet me back here in a year If we still exist, I can let go of my fear Fear of normalcy Fear of the solid walls of our future and let go of my past"
Так просто. Виявилося, що для щастя нічого не треба. Бо в мене вже є Я. А щастя - всередині. Воно не настає "коли я вступлю до університету", "коли я знайду роботу", "коли я переїду".

Щастя - це бути собою, знати хто ти і що ти можеш. І знати, що ти можеш все. Бо в тебе є Ти. Знати, що можна в будь-який момент купити квитки на потяг або взяти велосипед, поїхати кудись далеко - і ти все одно будеш Собою. І ти будеш щасливим. І не боятися витратити всі гроші, здатися божевільним, чимось ризикнути.

Коротше, жити наперекір. Сміятися наперекір. Бути собою і займатися улюбленою справою, коли все змушує тебе щодня ходити по тому самому маршруту, як трамвай.

ВСЕ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД МЕНЕ. Я МОЖУ ВСЕ ЗМІНИТИ В БУДЬ-ЯКИЙ МОМЕНТ ЧАСУ. БО Я ТУТ ДЛЯ РАДОСТІ. Так Іздрик сказав.

Немає коментарів:

Дописати коментар